<$BlogRSDURL$>

a search for character.. seeking meaning of life.. losing naivete in the process..

Thursday, February 03, 2005


Lonely journey to work..


Heard this song the moment i came out of the bathroom this morning. Used to be one of the songs that i really like..but this morning.. it gave me a whole new perspective as i listen to it..

我竟然没有调头 最残忍那一刻静静看你走
一点都不像我 原来人会变得温柔是透澈的懂了
爱情是流动的 不由人的何必激动着 要理由相信你
只是怕伤害我 不是骗我很爱过谁会舍得把我的梦摇醒了
宣布幸福不会来了 用心酸微笑去原谅了
也翻越了有昨天还是好的
但明天是自己的开始懂了 快乐是选择
(开始懂了 - Stefanie Sun)

I was late for work. Didnt feel like working and my body just refused to budge when im supposed to wake.. laid there staring at the ceiling till i had i drag myself out of bed..

On the bus ride to work.. i heard yet another of my favourite song.. this time, it kinda saddens me. reminded me of many things..

here, i dedicate this song to you (hamster).. if u happen to read my blog..

彷佛上一分钟 你还陪在我左右
还以为我们会开花结果
我还记得玫瑰色天空 却模糊了我们的脸孔
哼过的歌到底有什么内容

* 彷佛已经自由 下一刻我变成风
吹过你的领空 差点失控 回忆在夜里闹得很凶
我想我可以明白你所有的痛
想让你知道我懂 却担心言不由衷

# 我们都接受 一定是彼此不够成熟
在爱情里分不了轻重
诚实得过了头 不能退后也无法向前走
爱是一个自私的念头 把寂寞消除的理由
剩下的那些感动 能记得多久
(接受 - Fish Leong)

I'm starting my day with a sad morning.. hopefully it can only get better. *smile*

Comments: Post a Comment




















  • Image hosted by Photobucket.com
  • Image hosted by Photobucket.com

    This page is powered by Blogger. Isn't yours? Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com